شهرستان ها

برخورد جدی با باشگاههای ورزشی متخلف در بحث عفاف و حجاب

رشت – مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر برخورد جدی با باشگاههای ورزشی متخلف در بحث عفاف و حجاب، گفت: یکی از باشگاههای ورزشی گیلان که اقدام به ورزش مختلط دختران و پسران کرده بود پلمب شد.

جهانبخش آرمان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عزم جدی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در برخورد با مطهر بی حجابی، اظهار کرد: بر اساس قانون با افراد و باشگاه‌های ورزشی متخلف برخورد می‌شود.

وی از تشکیل تیم‌های بازرسی عفاف و حجاب ورزش در شهرستان‌های گیلان خبر داد و افزود: تیم‌های بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستان‌ها با محوریت و مسئولیت رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های گیلان تشکیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر برخورد جدی با باشگاههای ورزشی متخلف در بحث عفاف و حجاب، بیان کرد: مسئولین تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کنند.

آرمان با بیان اینکه تذکر لسانی در خصوص امر به رعایت عفاف و حجاب اهمیت دارد، اضافه کرد: مسئولان و متولیان اماکن ورزشی به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.

وی از پلمب یک باشگاه ورزشی متخلف در گیلان خبر داد و افزود: یکی از باشگاههای ورزشی گیلان که اقدام به ورزش مختلط دختران و پسران کرده بود توسط دستگاه‌های نظارتی متولی پلمب شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا