شهرستان ها

برخورد پلیس امنیت اقتصادی با عرضه بنزین سهمیه‌بندی خودروهای تاکسی

کرج- رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: پلیس با متصدیان جایگاه‌های سوختی که با سواستفاده از سهمیه بنزین خودروهای تاکسی اقدام به توزیع بنزین خارج از شبکه می‌کنند، برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی افشاری اظهار کرد: برابر بررسی‌های کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اخیراً تعدادی از جایگاه داران عرضه سوخت در سطح استان اقدام به جمع آوری کارت سوخت تاکسی‌های دارای سهمیه بنزین کرده و در جایگاه اقدام به فروش بنزین سهمیه‌ای با قیمت آزاد می‌کنند که در صورت اطلاع پلیس با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک جایگاه در این زمینه شناسایی و یک متهم در این زمینه دستگیر شده است، افزود: این فرد از ابتدای سال تاکنون ۵ هزار لیتر بنزین سهمیه‌ای را به قیمت آزاد فروخته بود.

رئیس پلیس امنیت اقصادی استان البرز خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های صورت گرفته ۳۸ جایگاه سوختی دیگر در زمینه سو استفاده از سهمیه بنزین خودروهای تاکسی شناسایی شده و اقدامات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطرنشان کرد: برابر قانون کارت هوشمند سوخت، فروش سهمیه سوخت خلاف قانون است و پلیس به عنوان ضابط قضائی در صورت اطلاع از این موضوع برابر قانون با افراد متخلف برخورد خواهد کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا