شهرستان ها

برخی خدمات دولت را نادیده می گیرند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: برخی ناجوانمردانه به دنبال نادیده گرفتن زحمات و خدمات دولت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای نماز جمعه ضمن بیان اینکه موج خزنده‌ای علیه دولت در حال شکل‌گیری است، ابراز کرد: نیت این افراد که زحمات را زیر سوال می‌برند مشخص نیست اما امکان دارد که برای برجسته کردن خود و گروه‌های سیاسی شأن این حرف‌ها را می‌زنند.

مطیعی با بیان اینکه نادیده گرفتن خدمات ناجوانمردانه است، گفت: هیچ دولتی زیر بار اجرای رتبه بندی معلمان نمی‌رفت اما دیدیدم که دولت سیزدهم این امر را اجرایی کرد یا موضوع یارانه‌ها سال‌ها بود که مغفول مانده بود اما دولت توانست آن را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه گرانی‌ها در کشور وجود دارد و دولت مردان باید در حل آن بکوشند اما برخی مسائل کوچک و کم اهمیت را آنچنان بزرگ کرده و ناجوانمردانه می‌تازند که گویا کاری صورت نگرفته است، بیان کرد: قطعاً نواقصی نیز وجود دارد اما دولت به دنبال رفع آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دولت به صورت جدی رفع مشکلات را در دستور کار قرار داده است، ابراز کرد: دولت سیزدهم در صدد ترمیم نواقص است و شاهد هستیم که ترمیم‌هایی را نیز در کابینه و افراد و مدیران شاهد هستیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا