شهرستان ها

بررسی و رفع مشکل ۲۶ بنگاه اقتصادی در فارس


عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ترک فعل است


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: مشکلات تعداد ۲۶ بنگاه اقتصادی و واحدهای تولیدی با حضور اعضاء کارگروه و روسای بانک‌های عامل بررسی و رفع موانع شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی در پانصد و چهل و هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان، افزود: فعالیت در زمینه تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی، ساندویچ پانل،  ادوات کشاورزی، تولید و بسته بندی قند، ترشیجات و شوریجات، گندله آهن، ازجمله تولیدات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی بودکه مشکلات و موارد در خصوص تقسیط بدهی، پیگیری موضوع اعلام هزینه اطفاء حریق، امکان تامین شکر با قیمت پایین تر، تخصیص ارز و بررسی برخی مصوبات گذشته و … در جلسه مذکور مورد بحث کارشناسی قرارگرفت و در ادامه مصوبات کارگشا جهت حل مشکلات و موانع تصویب شد.

 ایزدی  با تاکید براینکه عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، ترک فعل است اظهار داشت: اگر مدیر ستگاه اجرایی مصوبات این کارگروه را ظرف دو هفته از زمان ابلاغ اجرا نکند، مرتکب ترک فعل شده است. 

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس با تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: برگزاری منظم و مستمر جلسات رفع موانع و مشکلات بنگاه های اقتصادی در راستای ضرورت تقویت فعالیت و افزایش میزان تولید، تامین نیازمندی‌های زیرساختی کارخانجات و صنایع همچنین تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی استان است.

ایزدی اضافه کرد: احیا و راه‌اندازی واحدهای راکد، ایجاد واحدهای جدید با توجه به ظرفیت و توانایی‌های استان پهناور فارس ، افزایش بهره‌وری ، تسهیل گری و جذب سرمایه‌گذار ، حمایت و کمک به توسعه صادرات از ضرورت‌های تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» ست.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا