شهرستان ها

برفروبی و پاکسازی 24 هزار کیلومتر باند از جاده‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در پی بارش‌های 24 ساعت گذشته، 24 هزار کیلومتر باند از جاده‌های این استان برفروبی و پاکسازی شد. همچنین در این مدت 5000 تن مخلوط ماسه و نمک نیز برای جلوگیری از یخ زدگی، لغزندگی و بروز حوادث رانندگی در جاده‌های استان مرکزی پخش شد.

مدیرکل راهداری استان عنوان کرد؛


به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد جهانی افزود: تمام جاده‌های اصلی، فرعی و شریانی استان مرکزی برفروبی شد، مسیرها باز است و برفروبی در جاده‌های روستایی استان نیز در حال انجام است و تا پایان امروز مشکل این راه‌ها نیز برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: در این فرایند و برای امنیت بهتر جاده‌ها و تردد آسان وسایل نقلیه، 35 راهدارخانه و 380 نفر راهداری با 226 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در قالب 54 گروه وظیفه برفروبی و پاکسازی و خدمت‌رسانی به مسافران را جاده‌های استان مرکزی برعهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: بارش برف در تمام شهرهای استان مرکزی رخ داده است. بیشترین بارش برف در جاده اراک ـ توره ـ بروجرد محدوده گردنه زالیان و جاده جدید و قدیم ساوه ـ همدان باریده‌ است.

جهانی تصریح کرد: از همشهریان و مسافران خواسته می‌شود از تردد غیرضروری در جاده‌های استان مرکزی خودداری کنند و در صورت نیاز خودروی خود را به زنجیرچرخ و لوازم گرمایشی تجهیز کنند. 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا