شهرستان ها

برف روبی چهار هزار کیلومتر باند از جاده‌های استان مرکزی

اراک – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در پی بارش های ۲۴ ساعت گذشته چهارهزار کیلومتر باند از جاده‌های این استان برفروبی و پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد جهانی با اشاره به بارش‌های اخیر برف در استان اظهار داشت: چهار هزار کیلومتر باند از جاده‌های این استان در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته برفروبی و پاکسازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: ۷۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک نیز در این مدت برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث احتمالی رانندگی در جاده‌های استان مرکزی پخش شد.

وی ادامه داد: ۳۳۰ نفر راهدار با استفاده از ۱۸۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در قالب ۴۸ گروه راهداری در این مدت وظیفه پاکسازی و برفروبی جاده‌های استان مرکزی را برعهده داشتند.

جهانی با اشاره به اینکه بیشترین بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته را مربوط به شهرستان‌های شازند، تفرش و خنداب است، گفت: برفروبی در این مدت به جز جاده‌های شهرستان‌های دلیجان و محلات در سایر شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان بیان کرد: هم‌اکنون تردد در تمام جاده‌های استان مرکزی به صورت روان در جریان است اما جاده‌های اراک – سلفچگان، جاده قدیم ساوه – همدان، محدوده گردنه دخان، خمین – الیگودرز، خمین – اراک و تفرش- فرمیهن برفی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از رانندگان خواست در صورت تردد در جاده‌های استان مرکزی خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا