شهرستان ها

برف و کولاک در محورهای کرمانشاه



ارتفاع برف در گردنه‌های پاوه به ۷۰ سانتیمتر رسید


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بارش برف و باران و همچنین کولاک در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: نیروهای راهداری در حال برف‌روبی محورها هستند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی با اشاره به بارش شدید برف و باران در اکثر محورهای استان، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف شدید و کولاک را در محور پاوه به نوسود و نودشه(سه راهی شهدا) داریم.

وی ادامه داد: به علاوه در محورهای روانسر به پاوه، بیستون به سنقر( گردنه مله ماس)، صحنه به سنقر (دهلق)، دالاهو به سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب به کرمانشاه، سه راهی نهاوند، قزانچی به کامیاران و … برف شدید در حال بارش است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از بارش شدید باران در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب(چهار زبر) نیز خبر داد.

کهریزی با بیان اینکه نیروهای راهداری در حال عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورها هستند، خاطرنشان کرد: همه محورهای مواصلاتی باز بوده و تردد در جریان است.

به گفته این مسئول، در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر برف روبی و ۱۱ مورد ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

وی از آماده‌ باش ۴۵۰ نیروی راهداری و ۴۶ راهدارخانه در استان خبر داد و تاکید کرد: توصیه می‌کنیم افراد از تردد غیرضروری در محورها خودداری کرده و قبل از ورود به جاده حتما با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت محورها مطمئن شوند.

بارش شدید برف در شهرستان پاوه خصوصا در سه راهی شهدا و به سمت دهستان “شرام”  به  ارتفاع برف  ۷۰ سانتی‌متر  و در محورهای شمشیر و سریاس نیز بارش ۳۵ سانتی متری رسیده است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا