شهرستان ها

برنامه‌های مراسم «۹ دی» در بوشهر اعلام شد

بوشهر – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم یوم الله «۹ دی» در میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دهه بصیرت اظهار کرد: ملت ایران در راستای حراست از آرمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در روز ۹ دی به خیابان‌ها آمده و اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی، باید فرصتی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باشد گفت: گرامیداشت این روز یک وظیفه و رسالت تلقی می‌شود که امید است دستگاه‌ها و نهادهای مختلف همگام با مردم در برگزاری باشکوه این مراسم همکاری کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی جمعه ساعت ۱۹ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و با نوای کربلایی محمدحسین حدادیان در میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمالی ضمن دعوت از مردم ولایتمدار بوشهر برای شرکت در این مراسم بیان کرد: این مراسم با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بندر بوشهر و به صورت پخش زنده صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا