شهرستان ها

برنامه ریزی برای حل مشکلات باید اولویت مدیران در قزوین باشد

فرماندار شهرستان قزوین گفت: در مواجهه با مسائل مختلف و آسیب‌های اجتماعی باید به طور مستمر مسادل را رصد کرده تا بتوانیم بحران‌ها را کاهش داد، همچنین حل مسئله اهمیت اساسی دارد و باید به دنبال حل مساله و برنامه ریزی بود.

فرماندار قزوین:


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: در مواقعی با این توجیه از سمت مسئولان مواجه هستیم کخ به علت نقص قوانین در حوزه‎ آسیب‌های اجتماعی مانند مواد مخدر و کارتن خواب‌ها امکان عملکرد موفق برای آن‌ها وجود ندارد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: ضعف قانون و یا نگاه بخشی نباید باعث شود کارهاتعیطیل شده و اقدامی صورت نگیرد، بلکه باید پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی عنوان کرد: برای حل مشکلات باید به دنبال سازوکار باشیم و درصورتی که نقص در قانون وجود دارد با نمایندگان مطرح کنیم، در واقع زمانی به خلا قانونی و مشکل مواجه می‌شویم نباید به عدم اقدام دست بزنیم.

این مسئول با تاکید بر اهمیت جلسات شورای هماهنگی مبارزه با نواد مخدر عنوان کرد: در این جلسات ارگان‌های مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند و در نتیجه می‌توان در مواجهه با مشکلات رویکرد حل مساله داشت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی مشکل باید برای حل آن برنامه ریزی داشته باشیم، همچنین در این روند باید به سرعت عمل کرد و رویکرد مدیران پاسخگویی به مردم باشد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا