شهرستان ها

برندسازی محصولات خراسان شمالی ضعیف است

بجنورد_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی در خراسان شمالی وجود دارد اما در برندسازی و تبلیغات ضعیف عمل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ناصر فخر موحدی ظهر دوشنبه در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی اجرای پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی را یکی از پروژه‌های با اولویت استان دانست و گفت با توجه به پیشرفت قابل قبول این پروژه، نیاز به مساعدت بانک‌ها همچنان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی حمایت بانک‌ها در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای استان را مهم، اثرگذار و ضروری خواند و افزود: تلاش و نقش بانک در راستای حمایت از توسعه طرح‌های بزرگ و مهم و ارائه تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی در استان شایسته قدردانی است.

وی گفت: بانک‌های استان با تأمین مالی و پرداخت تسهیلات، نقش مهمی در توانمندی واحدهای صنعتی و تولیدی و به نتیجه رسیدن پروژه‌ها در استان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: هر جا نیاز به کمک و مساعدت ما و حضور استاندار باشد، آمادگی کامل برای همکاری داریم.

فخر موحدی همچنین افزود: امروزه روحیه سودآوری در هلدینگ ها مطرح بوده و در نتیجه هلدینگ ها نیز مجبور شدند تا این رویه را دنبال کنند و کنترل نقدینگی اولویت نخست هلدینگ است تا ایجاد تولید کند.

وی با بیان اینکه در استان برخی به عنوان سرمایه گذار وارد عمل می‌شوند اما تفکر آنها یک تفکر اقتصادی درست نیست، افزود: تا زمانی که این تفکر صحیح ایجاد نشود در روند سرمایه گذاری مشکلاتی ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر برندسازی و ایجاد فضای تبلیغاتی برای تولیدات استان، گفت: در این زمینه استفاده از ظرفیت تبلیغات و برند سازی برای تولیدات بسیار ارزشمند استان، ضعیف عمل شده است.

وی به زعفران تولیدی استان به عنوان یک نمونه اشاره کرد و افزود: با وجود ظرفیت‌های فراوان، تبلیغات درستی در این مورد صورت نگرفته است.

فخرموحدی گفت: در زمینه بهبود امنیت سرمایه گذاری برای بهار ۱۴۰۲ نتایج خوبی را در سطح استان شاهد هستیم.

وی بر اهمیت کار مشارکتی در بالاترین سطح، دسته بندی صنایع و پیگیری تسهیلات زودبازده برای واحدهای تولیدی، جمع‌آوری سپرده‌های سرگردان در راستای تولید و افزایش سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا