شهرستان ها

برپایی نمایشگاه قرآنی پیوند دهنده آموزه های قرآنی با فرهنگ جامعه

کرمانشاه- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه قرآنی پیوند دهنده آموزه های قرآنی با فرهنگ جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوذر انوری بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه اظهار کرد: هر مسجد یک پایگاه قرآنی شعاری برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در این راستا اساس برنامه‌ای که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه تحقق محله‌ی اسلامی دنبال می‌کند، مسجد و خانواده است که در این غرفه نمونه‌های آن به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: فعالیت‌های بسیج را باید به پایگاه‌ها انتقال داد، فعالیت‌های پایگاه‌ها باید در مساجد صورت گیرد و مساجد ملجا و مبدا تمام اقدامات و کارهای فرهنگی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی باید برگرفته از مساجد باشد، تصریح کرد: در این نمایشگاه قرآنی اساس کاری که در غرفه سپاه به نمایش گذاشته شده این است که ورود و خروج باید از مساجد باشد و فعالیت‌های محله باید از مساجد آغاز گردد.

انوری بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی مساجد سنگر بودند و امروز نیز باید همان سازماندهی زمان جبهه و جنگ برای دفاع از انقلاب در جبهه‌های مختلف از جمله مقابله با جنگ ترکیبی صورت پذیرد.

وی با قدردانی از برنامه ریزی صورت گرفته برای برپایی این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه قرآنی پیوند دهنده آموزه‌های قرآنی با فرهنگ جامعه است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا