شهرستان ها

برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در ۵ هزار نقطه فارس

شیراز – مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پنج هزار نقطه استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید کوشکی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه بیان کرد: بیش از پنج هزار نقطه در استان فارس میزبان برنامه‌های هفته دفاع مقدس است البته مجری برگزارکننده این برنامه‌ها عموماً جوانان هستند.

وی اضافه کرد: یکی از مطالبات عمومی جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج سبک زندگی شهدا است البته نباید فراموش کرد که دفاع مقدس متعلق به‌تمامی آحاد جامعه است.

کوشکی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌هایی که قرار است در هفته دفاع مقدس اجرایی شود مراسم تقدیر و تکریم همسران شهدا و رزمندگان است این در حالی است که باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه منتقل شود.

وی با اشاره به برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس ادامه داد: اولین برنامه هفته دفاع مقدس در ۲۹ شهریورماه ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری است، حضور در برنامه‌های تلویزیونی، مشخص‌شدن پنج هزار نقطه در استان برای برگزاری جشن‌های هفته دفاع مقدس و حضور اصحاب رسانه در باغ‌موزه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در فارس است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا