شهرستان ها

برگزاری جشنواره دانشجویی گلف در دانشگاه صنعتی کرمانشاه


1


به مناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره دانشجویی گلف با حضور حدود ۱۵۰ شرکت کننده طی دو روز (۳۰مهر و اول آبان) برگزار شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، الهام اکبری عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این جشنواره با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد ورزشی، اظهارکرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره دانشجویی گلف، آشنایی دانشجویان علاقمند کرمانشاهی با این رشته جذاب ورزشی است.

وی افزود: در این جشنواره، آموزش چهار رشته گلف، مینی گلف، وودبال و بهکاپ را به شرکت کنندگان داشتیم.

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشجویان رشته های مختلف این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و به ویژه دانشجویان برق، شیمی، عمران، مکانیک و It  به همراه اساتید خود استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، گفت: حدود ۱۵۰ نفر در جشنواره دانشجویی گلف در محل زمین چمن دانشگاه شرکت کردند.

اکبری افزایش قدرت تمرکز، ارتقاء روحیه و نشاط اجتماعی دانشجویان در کنار اساتید و پیوند ورزش و مطالعه در میان قشر دانشجو را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی در ادامه به رویکردهای هیات گلف استان در بُعد همگانی و بُعد قهرمانی این رشته اشاره کرد و گفت: در بُعد همگانی در تلاشیم تا بتوانیم علاقمندان بیشتری را با این رشته آشنا کنیم و در این راه تجهیزات و آموزش های تئوری و عملی را هم به آنها ارائه می‌دهیم.  

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خاتمه از همکاری و حمایت های  علیرضا دودمان تیپی رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، مجید محدثی معاونت اداری و مالی، بابک عاقل معاونت دانشجویی و فرهنگی، حسین پار مدیر تربیت بدنی، مصطفی زنگنه کارشناس تربیت بدنی، نسرین محمدی مجری برگزاری جشنواره دانشجویی و فریبا جعفری، نرگس نوری، سعید باتمانی و فردین رضایی مربیان این دوره آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا