شهرستان ها

برگزاری جشنواره غدیر با عنوان «میزبانی به توان میلیون» در گیلان

رشت- دبیر جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری جشنواره غدیر با عنوان «میزبانی به توان میلیون» به مناسبت عید غدیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علیرضا دریابکی صبح پنجشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت عید سعید غدیر اظهار کرد: نشست‌های غدیر در آینه نوجوان با هدف نقش نوجوانان در تبیین رسالت غدیر در این ایام برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان، با اشاره به طبخ و توزیع ۵۰۰۰ پُرس غذا افزود: این تعداد غذا به شکرانه عید غدیر با مشارکت خیّرین و خانواده‌های دانش آموزان تأمین و در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی برپایی ایستگاه‌های عیدانه غدیر را از دیگر برنامه‌های این نهاد در عید غدیر عنوان کرد و ادامه داد: توزیع اقلام فرهنگی، برپایی مسابقه فرهنگی، شابلون زنی شیشه‌های وسایل نقلیه و… از جمله اقداماتی است که در این ایستگاه‌ها صورت می‌گیرد.

دریابکی اضافه کرد: پویش «من هم غدیری ام» با هدف تعظیم شعائر در عید غدیر از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت این روز بزرگ است که بدین منظور علاقمندان می‌توانند تصاویر جشن‌های خانگی خود را به آدرس Alo_hamsangaran در پیام رسان های بله و شاد با هشتگ # من_هم_غدیری_ام ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری پویش میزبانی به توان میلیون با هدف ترویج سنت حسنه‌ی اطعام مؤمنین گفت: بدین منظور علاقه مندان می‌توانند از مراحل پخت، تزئین، بسته‌بندی و توزیع غذاهای پخته شده در محلّه، همسایه، فامیل و… عکس تهیه نموده و با هشتگ # میزبانی_به_توان_میلیون به آدرس Alo_hamsangaran در پیام رسان‌های بله و شاد ارسال نمایند.

دبیر جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، در خصوص مهلت ارسال آثار بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۸ تیرماه خواهد بود و به بهترین آثار ارسالی به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

دریابکی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار و علاقمند به اهل بیت (علیهم السلام) استان می‌توانند در این حرکت حسنه مشارکت مالی داشته باشند، گفت: شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۶۳۷۷۰۳ به نام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان جهت دریافت نذورات مردمی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا