شهرستان ها

برگزاری دوره جهاد رسانه در خراسان‌جنوبی/ثبت نام ۳۰۰ نفر

بیرجند- مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: دوره جهاد رسانه با هدف برگزاری دوره توانمندسازی مسئولین رسانه گروه‌های جهادی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار مهر، مهدی هنری صبح شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره جهاد رسانه در خراسان‌جنوبی خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که هدف از برگزاری دوره توانمندسازی مسئولین رسانه گروه‌های جهادی است، افزود: دوره‌ها به صورت رایگان برگزار و به صورت مقدماتی و تخصصی پیش خواهد رفت.

هنری بیان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت فضای رسانه در راستای ثبت و ترویج فعالیت‌های جهادی و همچنین نهادینه کردن پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری در خصوص هنرمندانه نشان دادن کارها، پیشرفت‌ها، خدمت‌ها و توانایی‌های روز افزون و اطلاع رسانی آن به همگان، شناسایی توانمندی جهادگران در حوزه رسانه، ایجاد گردان سایبری و سایر موارد مربوط می‌باشد.

وی عنوان کرد: دوره‌های مقدماتی در شهرستان‌ها و دوره‌های تخصصی خبرنگاری، تدوینگری، عکاسی حرفه‌ای و فیلم برداری حرفه‌ای در مرکز استان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ نفر در این دوره در سطح استان ثبت نام کردند و این دوره روز گذشته با حضور ۷۸ نفر از شهرستان‌های فردوس و سرایان در شهر فردوس برگزار شد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت رسانه در بحث جهاد تبیین، گفتمان سازی جهادی، جذب منابع خیرین و … استفاده می‌شود

هنری با بیان این‌که دوره جهاد رسانه هر هفته در دو شهرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد:
در این دوره از ظرفیت اساتید استان استفاده می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا