شهرستان ها

برگزاری دوره های خبرنگاری در دانشگاه فرهنگ و هنر همدان

همدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه و بلند مدت خبرنگاری در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ویژه ظهر چهارشنبه در آئین بزرگداشت روز خبرنگار در استان همدان با بیان اینکه تعداد ۱۹۱ رسانه در همدان وجود دارد که ۷۵ رسانه مکتوب و ۱۱۶ رسانه مجازی هستند؛ اظهار کرد: از این تعداد، ۱۳۵ رسانه عمومی و ۵۶ تخصصی هستند و ۶۵ رسانه نیز سرپرستی رسانه‌های سراسر کشور را برعهده دارند.

وی ادامه داد: تعداد اعضای رسانه‌ای صندوق هنر ۲۹۴ نفر است که ۶۸ نفر از آنها از خدمات بیمه هم استفاده می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه طی سال جاری، انتخابات را پیش روی داریم و دشمن درصدد ضربه زدن به کشور است و امیدواریم با تلاش رسانه‌های بتوانیم انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم، از خبرنگاران خواست تا دومین کنگره شهدای همدان را به نحو مناسبی پوشش دهند.

ویژه با اشاره به ضرورت پیگیری وضعیت مسکن خبرنگاران، از استاندار خواست تا وضعیت اشتراک روزنامه‌ها در ادارات بهبود یافته و افزایش پیدا کند و سهمیه دیگری برای ارائه تسهیلات به خبرنگاران درنظر گرفته شود.

این مسئول در پایان با تاکید بر لزوم توجه به مقوله آموزش خبرنگاری نیز اظهار کرد: اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه و بلند مدت خبرنگاری در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان در دستور کار است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا