شهرستان ها

برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در ۲ مرحله مجزا

رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی ‌خبر داد؛

رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی‌ از برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ تیرماه به صورت غیررقابتی، در ۲ مرحله منطقه ای و ملی – بین المللی و در ۲ بخش پژوهش و اجرا خبر داد.


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، ” غلامرضا میرزازاده” در آئین افتتاح شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران و تجلیل از مقام هنری استاد ابراهیم قراخانلو اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ۱۴ تا ۱۶ تیرماه به صورت غیررقابتی، در ۲ مرحله منطقه ای و ملی – بین المللی و در ۲ بخش پژوهش و با حضور ۱۵ گروه از هنرمندان استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در مجموعه فرهنگی و هنری تربیت “تئاتر شهر تبریز” در حال برگزاری است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: بخش پژوهشی این جشنواره از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در تالار خاقانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود و امروز در اولین روز شروع به فعالیت این بخش در حوزه موسیقی عاشیقی پژوهش های ارزنده ای ارائه شد.

رئیس انجمن موسیقی استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: از اهالی هنر دوست آذربایجان شرقی دعوت می کنم در بخش پژوهش و اجرای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران حضور پیدا کنند.

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ تیرماه به صورت غیررقابتی، در ۲ مرحله منطقه ای و ملی – بین المللی و در ۲ بخش پژوهش و اجرا در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا