شهرستان ها

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

معاون گردشگری،سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، و صنایع دستی استان سمنان از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

یک مقام مسئول در بخش گردشگری خبر داد؛


به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی قاسم زاده با اعلام این خبر افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی، گردشگری و صنایع وابسته تهران، از ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن ماه سالجاری به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این رویداد فرهنگی هرساله با هدف تجمیع ظرفیت های موثر صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد زمینه های لازم برای حضور فعالان بخش خصوصی برگزار می شود.

قاسم زاده گفت: غرفه استان سمنان در طبقه اول سالن خلیج فارس به مساحت ۳۲۴ متر مربع، متشکل از چندین کانتر گردشگری، سرمایه گذاری و صنایع دستی  آماده بازدید میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه فعالان مختلف حوزه گردشگری استان، می توانند با برنامه ریزی جامع و با حضور در این نمایشگاه تبلیغات مربوط به معرفی توانمندیهای خود را در سطح ملی و بین المللی انجام دهند، افزود: هماهنگی های لازم با دستگاههای مربوطه  برای حضور هر چه شایسته تر در این دوره از نمایشگاه انجام شده است.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا