شهرستان ها

برگزاری مانور اطفا حریق در مراتع شهرستان پاوه

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه از برگزاری مانور اطفا حریق در مراتع این شهرستان خبر داد.

سالم مصطفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته مانور اطفا حریق در پاوه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و کارشناس مدیریت بحران فرمانداری, ادارات منابع طبیعی, محیط زیست, هلال احمر و آتش نشانی مانور اطفا حریق برای آمادگی و همکاری هر چه بیشتر مجموعه اداری شهرستان در محل سردره پاوه برگزار شد.

وی افزود: این مانور در راستای هم افزایی و ارتقای سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان پاوه برای اطفای حریق هنگام وقوع در جنگل‌ها و مراتع شهرستان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه تصریح کرد: از نیروهای خدوم آتش نشانی و خدماتی شهرداری، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر و جهاد کشاورزی که انصافاً در تمامی بحران‌ها پای کار بوده و حضور فعال دارند و همچنین از نیروهای زحمت کش مردمی و سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌ها نیز که عملاً ثابت کردند در مواقع ضروری و نیاز به صورت خودجوش حضور دارند تشکر می‌کنیم.

مصطفایی بیان کرد: در سال جاری با حضور به موقع و زحمات همه این عزیزان در کمترین زمان ممکن همه آتش سوزی‌ها بدون کوچک‌ترین حادثه مهار شدند و در ایام باقیمانده شاهد فعالیت همه دستگاه‌ها و نیروهای دلسوز مردمی برای پاسخ به موقع به حوادث و آتش سوزی‌های احتمالی خواهیم بود.

وی ادامه داد: از مردم شهرستان پاوه می‌خواهیم در حوزه پیشگیری از هرگونه اقداماتی که باعث وقوع آتش سوزی شود با جدیت خودداری کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا