شهرستان ها

برگزاری مسابقه عکاسی روز انتخابات برای شهروندان خوزستانی

اهواز – رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان از برگزاری یک مسابقه عکاسی در روز انتخابات مجلس و خبرگان ویژه شهروندان خوزستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر طرفیانی عصر امروز دوشنبه در اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در فرمانداری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امید آفرینی نکته حائز اهمیتی است که باید در این خصوص اقداماتی انجام شود، در این راستا استانداری خوزستان در حالت تولید اینفوگرافی عملکرد ۲ ساله دولت سیزدهم یا پروژه‌هایی که پس از چند سال به عنوان دستاوردهای نظام انجام شده، است تا به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد انتخابات خوزستان گفت: شاید مخاطبان عام در کانال‌های رسمی حضور نداشته و گروه‌های خاص خود را داشته باشند لذا کمیته اطلاع رسانی باید نسبت به انتشار این مطالب اقداماتی انجام دهد تا همه مردم دستاوردها را ببینند.

وی اضافه کرد: از افراد فعال در حوزه فضای مجازی دعوت کرده‌ایم تا دستاوردهای دولت سیزدهم را در قالب و سبک خودشان به مردم اطلاع رسانی کنند و به آنها گفته‌ایم نیازی نیست که صرفاً اطلاع رسانی‌ها با بیان رسمی باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: بیلبوردهای سطح شهر نیز باید در مسئله امید آفرینی و دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، کمک حال باشند.

طرفیانی در خصوص فعالیت اصحاب رسانه در زمان انتخابات گفت: خبرنگارها و عکاس‌ها می‌خواهند صحنه‌ها را شکار کنند لذا نباید خللی در کار آنها ایجاد شود به همین منظور اسامی افرادی که برای آنها کارت صادر می‌شود به مدیران شعبه اعلام می‌کنیم تا مانعی برای کار آنها وجود نداشته باشد و تمرکز خود را از دست ندهند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: برای اینکه مردم در روز انتخابات برای حضور در شعب مشکل نداشته باشند، شعبه‌هایی که قرار است اخذ رأی انجام دهند موقعیت آنها را از قبل در فضای مجازی نشان می‌دهیم تا مردم نسبت به آنها آشنا شده و راحت تر نزدیک‌ترین مرکز اخذ رأی را انتخاب کنند.

طرفیانی ادامه داد: در صورتی که مدت زمان رأی گیری تمدید شد خیلی سریع باید اطلاع رسانی انجام شود یا اینکه اگر ظرفیت شعبه رأی تکمیل شد باید فوری به مردم اطلاع داده شود تا به آن مراکز مراجعه نکنند و با درهای بسته مواجه نشوند.

وی عنوان کرد: برای شهروندان نیز مسابقه عکاسی در نظر می‌گیریم تا آنها هم بتوانند شور و شعف فضای انتخاباتی را نشان دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا