شهرستان ها

برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج با نام “جام رشت”

سرپرست شهرداری رشت اظهار داشت: برگزاری جام شطرنج گیلان با نام «جام رشت» با حضور ۱۲ الی ۲۰ کشور خارجی و شرکت ۷۰۰ الی ۸۰۰ ورزشکار از داخل و خارج از کشور فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های رشت است.


به گزارش ایلنا از رشت،جلسه هم اندیشی نحوه برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج با نام «جام رشت» برگزار شد.

این جلسه در ساختمان شورای شهر و با حضور سرپرست شهرداری رشت، اعضای شورای اسلامی، رئیس هیات شطرنج گیلان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئولانی از شهرداری رشت انجام گرفت.

یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت در این جلسه، با بیان این مطلب که برگزاری این جام با حضور ۱۲ الی ۲۰ کشور خارجی و شرکت ۷۰۰ الی ۸۰۰ ورزشکار از  داخل و خارج از کشور فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های رشت است، اظهار داشت: طی هماهنگی انجام شده مقرر است، اجرای این مسابقات از سوی رسانه ملی در راستای برندسازی رشت بصورت زنده پوشش داده شود.

وی روزهای برگزاری این مسابقات را ۲۳ بهمن الی یکم اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: تلاش داریم تا در کنار برگزاری این مسابقات با نام جام رشت، ظرفیت‌ها و پتانسیلهای شهر رشت را بیشتر معرفی کرده و بتوانیم میهمانان داخلی و خارجی را با خاطراتی بیاد ماندنی و تبلیغات بالقوه در زمینه‌های مختلف گردشگری مشایعت کنیم.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا