شهرستان ها

برگزاری همایش وظایف متقابل مردم و حاکمیت از دیدگاه امیرالمؤمنین

بندرعباس- رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب از برگزاری اولین همایش حقوق و وظایف متقابل مردم و حاکمیت از دیدگاه امیرالمومنین (ع) در میناب خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: در حکومت اسلامی رعایت حقوق متقابل مردم و حکومت، از مهم‌ترین مباحثی است که بایستی به آن پرداخته شود.

وی افزود: بهترین الگویی که در این زمینه مطرح است حکومت حضرت علی (ع) است که با تمامی سختی‌ها و مشقت‌ها همواره این حقوق را به عنوان اصل حکومتی سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

سهرابی بیان کرد: از جمله حقوق مردم از نگاه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام نصیحت و خیرخواهی، حق آزادی، حق عدالت و برابری و مساوات، حق امنیت، حق نظارت، حق تعلیم و تربیت، حق حفظ کرامت‌ها و ارزش‌های انسانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب با اشاره به اولین همایش حقوق و وظایف متقابل مردم و حاکمیت از دیدگاه امیرالمومنین (ع) در میناب، گفت: در این همایش آیت الله اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت، حسین ظریف‌منش مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین ملأ نوری معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور از سخنرانان این همایش هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: این همایش پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ساعت ۸ صبح در مسجد جامع امام خمینی (ره) میناب برگزار خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا