شهرستان ها

برگزیدگان مسابقه سدید به مرحله کشوری راه می یابند

اردبیل- دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات سدید استان اردبیل گفت: برگزیدگان اولین دوره مسابقه ملی سدید در اردبیل به مرحله کشوری راه می یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران محمدی صبح شنبه در آئین اختتامیه طرح سدید ارائه ۳ دقیقه ای در اردبیل اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۷۰ نفر شرکت داشتند که از بین آنها ۲۰ نفر به عنوان برگزیده فعال و منتخب به این مرحله رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: از محاسن و مزایای این دوره از مسابقات این است که از طیف های مختلف دانشجویی، نخبگان و برگزیدگان دانشگاهی حضور دارند.

محمدی افزود: داوران بر اساس فن بیان، زبان بدن، نحوه ارائه و رعایت قواعد علمی نمره و امتیاز می‌دهند و نمره‌ها بر اساس کارت سبز و زرد و قرمز که شامل دو امتیاز برای کارت سبز و یک امتیاز کارت زرد و صفر امتیاز کارت قرمز محسوب می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات سدید استان اردبیل بیان کرد: نفرات اول تا سوم به عنوان افراد برگزیده به صورت یکسان مشمول دریافت لوح تقدیر و هدیه خواهند شد و به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

محمدی ادامه داد: داوران این دوره از مسابقات دکتر حبیب ابراهیم‌پور، دکتر سید ناصر موسوی و دکتر صادق فرهمند امین هستند که از اساتید مطرح دانشگاهی استان و دارای سوابق اجرایی، مدیریتی و علمی حائز اهمیت و بالایی می‌باشند.

وی افزود: در این دوره از مسابقه ملی موضوعات با محوریت پایان نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع در مدت سه دقیقه توسط شرکت کنندگان ارائه شد و مورد داوری قرار گرفت.

دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات سدید استان اردبیل تصریح کرد: با اعلام نتایج اولین دوره مرحله استانی در مسابقات ارائه ۳ دقیقه ای سدید میلاد پیران، زهرا فتحی اصل و مهدی قاسمی به ترتیب رتبه اول تا سوم این مسابقه را در استان اردبیل کسب و به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

محمدی تصریح کرد: این مسابقه به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در سالن دانشکده روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا