شهرستان ها

بزرگترین انبار دارویی اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با همکاری شرکت‌های پخش دارویی تلاشمان بر این است تا در سال آینده انبار مجهز دارویی استان اردبیل آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی انبار استاندارد دارویی اظهار کرد: با توجه به کمبود دارو در سطح استان، با احداث این انبار امیدواریم ذخیره‌سازی و نگهداری مناسبی را از داروها و عرضه آن به بیماران شاهد باشیم.

وی مشارکت یکی از شرکت‌های دارویی کشور را در احداث این مجموعه به ارزش ۸۰ میلیارد تومان یادآور شد و تصریح کرد: استانداری اردبیل نیز نسبت به تأمین زمین مناسب این پروژه اقدام کرده تا در بهترین نقطه شهر احداث انبار دارویی مجهز و استانداردی را شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این است تا چهار هزار و ۵۰۰ قلم داروی مورد نیاز و سلامت‌محور استان در این مجموعه به شکل مناسب نگهداری شده و متناسب با استانداردهای بین‌المللی احداث و راه‌اندازی آن را در یک سال آینده شاهد باشیم.

قاسمیان به اهمیت حوزه سلامت در کنار تأمین امنیت اشاره کرد و افزود: یکی از رویکردهای اصلی مسئولان استان توجه به حوزه سلامت با احداث مجموعه‌های بهداشتی، درمانی و بیمارستانی مجهز است که در این زمینه احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی و همچنین بیمارستان وقفی مرحوم نجف‌زاده با سرعت و اهتمام جدی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بهترین شرایط بهداشتی، درمانی در استان برای هموطنان، مسافران و گردشگران در این ایام فراهم آید که قطعاً اجرای طرح سلامت نوروزی و دیگر طرح‌های سلامت‌محور می‌تواند به بهبود این شرایط کمک کند.

قاسمیان اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان در دولت سیزدهم رویکردهای خوبی هدف‌گذاری شده تا کاهش بیماری‌ها، بهبود و ارتقای سلامت مردم را در ابعاد مختلف شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: زیرساخت‌های لازم در استان برای توانمندسازی حوزه سلامت مهیا شده و در شهرها و روستاهای مختلف نیز احداث خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت مورد اهتمام است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا