شهرستان ها

بزرگترین بیمارستان غرب استان البرز کلنگ‌زنی می‌شود

کرج- ساوجبلاغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: کلنگ بزرگترین بیمارستان غرب استان البرز با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به زمین زده می‌شود.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص افزایش سرانه درمانی اظهار کرد: سرانه درمانی نسبت به جمعیت حوزه انتخابیه وضعیت نامناسبی داشته که با پیگیری‌های متعدد برای تأمین بودجه از تمامی ظرفیت‌های کشور جهت احداث مراکز درمانی و تجهیز مراکز و همچنین شبانه روزی کردن مراکز شهرهای گلسار و تنکمان به برای رفاه شهروندان و رفع این دغدغه مردم در حوزه انتخابیه صورت پذیرفت.

وی در خصوص بیمارستان تأمین اجتماعی شهر هشتگرد افزود: ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی از خواسته‌های به حق مردم این منطقه است و باید مردم از امکانات لازم و پزشک بهره‌مند باشند تا مجبور به عزیمت به سایر شهرها نباشند و با دعوت از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور شنبه احداث بیمارستان آغاز می‌شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: پیگیری‌های ویژه در خصوص بیمارستان تأمین اجتماعی شهر هشتگرد با مکاتبه و پیگیری از دولت دوازدهم و دولت سیزدهم تا مراحل تأمین بودجه صورت پذیرفت.

وی متذکر شد: بیمارستان تأمین اجتماعی شهر هشتگرد بعد از اتمام ساخت بزرگترین بیمارستان غرب استان البرز به شمار می‌رود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا