شهرستان ها

بزرگ‌ترین‌ پروژه ویلاسازی کشور در دامغان در حال ساخت است

دامغان- استاندار سمنان از ساخت بزرگ‌ترین پروژه ویلاسازی کشور در دامغان خبر داد و گفت: بالغ بر یک هزار واحد در این شهرستان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه گرامیداشت ۱۱۳ شهید طلبه و روحانی استان سمنان به میزبانی شهر دامغان ضمن بیان اینکه بزرگترین پروژه ویلا سازی واحدهای مسکونی کشور برای شهرستان دامغان در حال ساخت است، ابراز داشت: یک هزار و ۷۶ واحد مسکونی ویلایی در دامغان ساخته می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه طرح‌های ملی مسکن در استان سمنان با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: مجموعاً یک هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن برای شهرستان دامغان در حال ساخت است.

استاندار سمنان بابیان اینکه در سفر نخست رئیس جمهور به استان سمنان طرح‌ها و پروژه‌های خوبی برای دامغان به تصویب رسید، ابراز داشت: اعتباری معادل ۴۷۰ میلیارد تومان به شهرستان دامغان تخصیص یافت.

هاشمی از رسد اعتبارات سفر برای دامغان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه ۴۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان محقق شده است.

وی ضمن بیان اینکه دشمن به‌دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کاستی‌ها است و می‌بایست هوشیار بود، افزود: مشارکت قوی در انتخابات به عنوان کلید واژه بیانات رهبر معظم انقلاب است و این نکته باید بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا