شهرستان ها

بزرگداشت شهدای شاهچراغ در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش عطایی عصر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهدای مطهر حرم شاهچراغ و شهدای مدافع امنیت در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مراسم به پاسداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی از ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه همچنین زینبیه سپاه استان اردبیل نیز میزبان خواهران خواهد بود، گفت: همزمان با مرکز استان، در شهرستان‌ها و بخش‌های استان این مراسم با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور برگزار خواهد شد.

عطایی با دعوت از مردم برای حضور در این مراسم افزود: امت ولایی و همیشه در صحنه دارالارشاد استان اردبیل با حضور خود و با اعلام انزجار این حرکت و محکومیت اقدام تروریستی، برائت خود را از مستکبران زمان نشان خواهند داد.

وی حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی‌الرضا را نشان از خواری و زبونی دشمن در مقابله با کشورهای آزادیخواه همچون ایران اعلام کرد و ادامه داد: دشمن هر وقت در این ۴۳ سال به نقطه استیصال در برابر استقلال و آزادی ایران رسیده، دست به ترور و خونریزی زده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: کشور ما با چنین حرکت‌های مذبوحانه نه تنها تسلیم استکبار نخواهد شد بلکه روز به روز به ارزش و عظمت جهانی آن افزوده می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا