شهرستان ها

بستر فتنه اخیر از فضای مجازی و شبکه‌های خارجی فارسی‌زبان بود

اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: بستر فتنه اخیر از فضای مجازی و شبکه های خارجی فارسی زبان بود، به نوعی که ۹۰ درصد دستگیرشدگان فتنه اخیر تحت تاثیر جوسازی‌های این شبکه ها بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار روح الله صنعتکار پیش از ظهر پنجشنبه در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان اردستان، اظهار داشت: هدف از تشکیل مجمع بسیجیان ایجاد هم‌افزایی بین رزمندگان و اقشار مختلف است که در کارگروه های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خانواده به مردم به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند خدمت رسانی می شود.

وی افزود: بستر فتنه اخیر از فضای مجازی و در کنار آن شبکه فارسی زبان اینترنشنال بود و ۹۰ درصد دستگیری هایی که در خصوص فتنه اخیر انجام شده افرادی بودند که تحت تاثیر جوسازی‌های این شبکه بودند.

فرمانده ناحیه بسیج اردستان با بیان اینکه در مسائل اجتماعی و فرهنگی بیش از اینها باید کار کنیم، بیان کرد: رهبر انقلاب سال گذشته فرمودند که در همه جای دنیا حتی اروپا فضای مجازی خود را کنترل می کنند ولی نمی‌دانیم در ایران چرا چنین وضعیتی است، به تعبیر رهبر انقلاب فضای مجازی در کشور ما رها شده است.

صنعتکار ادامه داد: وجود گوشی های هوشمند در دست دانش آموزان و عدم مدیریت موجب شد که بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب با وجود اقتدار و شوکت نظام، دانش آموزان ما در مدارس به فتنه کشاند، گرچه تعداد کم بوده اما خطرناک است.

وی در خصوص فعالیت مجمع بسیج گفت: مشکلات شهر ارائه داده شده و هر کدام در کارگروه های مختلف بررسی می شود و سپس از نخبگان خواسته می شود که در ارتباط با مسائل شهرستان مقاله ارائه دهند و یک مقاله کاربردی پژوهشی برای روش های حل مسائل به مسئولان ارشد شهرستان داده می شود.

صنعتکار بیان کرد: در خصوص مبحث جمعیت این فتنه اخیر خیلی به ما ضربه زد، ما اکنون در نقطه بحرانی جمعیت هستیم و تا سه سال دیگه اگر رشد جمعیت افزایش نیابد به تعبیر متخصصان پنجره جمعیت بسته شده و ما ظرف ۱۵ سال آینده جزو پیرترین کشور های جهان می شویم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا