شهرستان ها

بستر مناسب برای سرمایه گذاری در استان فراهم شود

استاندار ایلام با تاکید بر فراهم کردن بستر مناسب برای سرمایه گذاری در استان گفت: هر گونه اهمال و قصور در این زمینه پذیرفتنی نیست.

استاندار ایلام:


به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا گفت:  مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مشوق‌های سرمایه گذاری در استان را معرفی کنند و هر گونه اهمال و قصور در این زمینه پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در استان از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با این نگاه، سال کاری جدید را شروع کنند و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان را در مقام مقایسه با سال های گذشته از هر جهت مهیا‌تر و از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری دعوت کنند.

بهرام نیا ادامه داد: استان ایلام ظرفیت های بالقوه ای در همه ابعاد دارد و باید از این ظرفیت ها در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه های کشاورزی، نفت و گاز بهره برد، برخی کج‌سلیقگی‌ها باعث فرار دادن سرمایه‌گذار می شود که باید اصلاح شود و مدیران باید این نگاه را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری ارتباط مستقیمی با تورم و معیشت مردم دارد، گفت: در این رابطه لازم است جلسات توجیهی با دعوت از کارگزاران و کارشناسان در رابطه با رفع موانع تولید برگزار شود و در قالب کلاس های آموزشی کارشناسان مرتبط توجیه شوند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا