شهرستان ها

بسیجیان از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و انقلاب دریغ نکرده‌اند

بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: بسیجیان از هیچ تلاشی در راستای خدمت به مردم و انقلاب دریغ نکرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست چهارشنبه‌شب در افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دشتی اظهار داشت: حماسه حسینی (ع) دو مرحله دارد؛ مرحله عملیاتی آن تا عصر روز عاشورا تمام شد و مرحله دوم که مرحله جهاد تبیین و زنده نگه‌داشتن خط فکری عاشورا است به زعامت امام سجاد (ع) و پرچم‌داری حضرت زینب (س) آغاز و تا روز قیامت ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دلیل اصلی زنده ماندن فرهنگ عاشورا وابسته به پویایی مرحله دوم یعنی جهاد تبیین سجادی و زینبی است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: دشمنان درصدد ناکارآمد جلوه دادن دستاوردهای بسیج و پایگاه‌های مقاومت است و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند فرصتی برای معرفی ظرفیت پایگاه‌های بسیج به مردم و نسل جوان باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی همیشه در کنار مردم و انقلاب بوده اند و از هیچ تلاشی در راستای خدمت به مردم و انقلاب دریغ نکرده اند.

زاهددوست افزود: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها علاوه بر انتقال تجارب، ایجاد شور و اشتیاق برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی در بین بسیجیان را تقویت خواهد کرد.

نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دشتی با حضور امام جمعه شهرستان دشتی، مدیر کل سیاسی اجتماعی استانداری، فرمانداران دشتی و تنگستان، و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام رضا (ع) و جمعی از مدیران و بسیجیان افتتاح شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا