شهرستان ها

بسیجیان همچنان پای دستاوردهای انقلاب ایستاده‌اند

شهرکرد_ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: از ظرفیت بسیجیان در عرصه‌های مختلف استفاده شود، آن‌ها همچنان پای دستاوردهای انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد اکبری ظهر امروز جمعه در تجمع بسیجیان در شهرکرد، اظهار کرد: این روزها شاهد شدیدترین اقدامات ددمنشانه علیه مردم مظلوم نوار غزه در فلسطین هستیم.

وی افزود: بسیج مستضعفین ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تشکیل شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: امروز ثمره بسیج در سراسر دنیا گسترده شده است و مردم جهان با الگوگیری از این شجره طیبه به دفاع از حق مظلوم می‌پردازند.

اکبری عنوان کرد: از اعلام حضور بسیجیان چهارمحال و بختیاری به جهت اعلام آمادگی برای حضور در جبهه مبارزه با صهیونیست‌های جنایتکار تشکر می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: هر جایی که نیاز باشد بسیجیان در میدان هستند و بسیج از پیکره اصلی مردم بوده و از آنان جدا نیست.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) اضافه کرد: بسیج در سخت‌ترین عرصه‌ها از سیل و زلزله گرفته تا عرصه‌های دفاعی و امنیتی حضور دارند، امنیت پایدار میسر نخواهد بود مگر با حضور گردان‌های مختلف بسیج، بسیج همچنین در عرصه علم و فناوری نیز خوش درخشیده است.

اکبری بیان کرد: جامعه بسیج شهدای بسیاری در عرصه علم و فناوری تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی تاکید کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف سازندگی، علم و دانش، برقراری امنیت اقتصادی، تعلیم و تربیت و… حضور دارند، هیچ کس نمی‌تواند حضور بسیجیان در قالب طرح شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا را منکر شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: در همین صحن مصلی ده‌ها بار شاهد جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه بودیم که با تلاش بسیجیان فراهم شده بود.

اکبری ادامه داد: خیابان‌های شهرکرد و دیگر شهرهای چهارمحال و بختیاری در زمان اغتشاشات و دشمنی‌های کشورهای استکباری شاهد رشادت‌های بسیجیان بودند که از همه توان خود برای حفظ امنیت، جان و مال مردم بهره می‌بردند.

وی عنوان کرد: تفکر بسیجی را امروز در غزه و از سوی گروه قهرمان حماس می‌بینیم که با یک گروه کوچک توانستند یک ارتش مسلح که کشورهای بزرگ استکباری جهان از آن حمایت می‌کند را اینگونه غافلگیر کرده و در برابر آن بیایستد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: آینده رژیم صهیونیستی مشخص است و روز به روز شاهد پیشرفت و پیروزی‌های گروه‌های مختلف فلسطینی خواهیم بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا