شهرستان ها

بسیج حافظ انقلاب اسلامی ایران است

بیجار-رییس بنیادشهید و امور ایثارگران بیجار گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب مردمی، دینی و الهی نیازمند حراست بوده و بسیج حافظ و پشتیبان محکم این انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای منطقه و شهر پیرتاج روستای قزانقره که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: امام با روح بلندش به فکر تشکیل نهادی انقلابی، ارزشی، سیاسی و نظامی در تراز انقلاب افتاد که از انقلاب حراست کند.

وی افزود: بسیج ارتش مکتبی خاص جمهوری اسلامی است و حرکت بسیج در چهار دهه گذشته نشان داد که نقشه راه ترسیم شده از فکر بلند و اندیشه خدایی امام چگونه رقم خورد و چه اثر بسزایی در کشور داشت.

حیدری با اشاره به اینکه در جهان امروز و گذشته انقلاب‌های زیادی اتفاق افتاده است اما انقلاب ایران از همه انقلاب‌های گذشته بالاتر است بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران چون یک انقلاب مردمی و دینی و الهی است لذا برای اینگونه انقلابی که یک رهبر الهی دارد نیاز به یک حراست کننده در آن سطح دارد که بسیج در آن سطح است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج از مردم و برای مردم است عنوان کرد: بسیج نشان داده که به هر شکل و هر جایی که نیاز است جهادی وارد می‌شود و حلال مشکلات و برمی گردد و تمام شدنی و مقطعی و مرحله‌ای نیست و با اراده، تعیین کننده و تمام کننده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس بهترین رزمنده و شجاع‌ترین افراد و خط شکن ترین نیروها بسیجیان بودند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا