شهرستان ها

بسیج در حماسه مردمی ۶ بهمن آمل پیشتاز بوده است

آمل- مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: بسیج در حرکت های مردمی و حوادث انقلاب از جمله حماسه اسلامی ششم بهمن آمل پیشتار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی صبح سه شنبه در نشست با فرمانده سپاه آمل بسیج را یادگار ارزشمند امام راحل که پشتوانه مردمی نظام اسلامی است یاد کرد و اظهار داشت: شجره طیبه بسیج مرد میدان‌های سخت مجاهدت و خدمت است.

وی افزود: بسیج پیشتاز حرکت‌های مردمی در همه حوادث انقلاب از جمله حماسه اسلامی ششم بهمن آمل بوده است و در دفاع مقدس کارنامه درخشان بسیج فراموش نشدنی است.

سرهنگ سلامی ادامه داد: بسیج زمینه حضور آحاد مردم را در دفاع مقدس فراهم کرد و پیروزی‌های بزرگی را در دوران دفاع مقدس رقم زد.

این مسؤول اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس در صف اول میدان‌های بزرگ مجاهدت بود و امروز در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای در حوزه بصیرت افزایی بسیج میدان بزرگی را در مقابل ملت ایران قرار داد و امروز در جهاد تبیین در وسط میدان قرار دارد و این‌ها کارنامه درخشان بسیج و دوراندیشی امام عظیم الشأن را نشان می‌دهد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه بسیج امروز عرصه محرومیت زدایی را میدان جهاد می‌داند و هم مرز میدان جهاد و هم مرز میدان خدمت بود.

سرهنگ سلامی بیان کرد: کارنامه اصلی و شناسنامه بسیج در دفاع مقدس شکل گرفته است که هویتی برای بسیج شده است.

وی تصریح کرد: مردم آمل در آزمایش‌های سخت انقلاب موفقیت و بصیرت بزرگی را به نمایش گذاشتند که نماد و سنبل آن حماسه اسلامی ششم بهمن آمل و حماسه مردم در جنگل آمل است که از افتخارات این شهرستان به شمار می‌آید.

سرهنگ سلامی تأکید کرد: آمل در دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد و امروز نیز آمل پرچمدار حوزه ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در فعالیت‌های دفاع مقدس پیشتاز باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا