شهرستان ها

بسیج میدان دار بصیرت افزایی در مشارکت انتخابات باشد

زاهدان_ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج امروزه باید میدان دار بصیرت افزایی در زمینه مشارکت و حضور حداکثری و شناخت فرد اصلح در انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج جنوب سیستان وبلوچستان، افزود: بصیرت افزایی، یعنی روشن کردن واقعیات جامعه و جهان، فارغ از دروغ پردازی‌های دشمنان و وارونه جلوه دادن موفقیت‌هایی که به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: به فضل الهی و با همراهی مردم، ما طی سالیان گذشته همواره پیروز میدان در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم و خواهیم بود.

شفائی تصریح کرد: بسیجیان باید میدان دار بصیرت افزایی در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و شناخت فرد اصلح مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری باشند و باید تلاش کنیم تا مردم را نسبت به حضور حداکثری در انتخابات و شناخت فرد اصلح آگاه کنیم.

وی بیان کرد: بسیج، امروز باید میدان دار عرصه‌های علمی کشور باشد، ما باید تلاش کنیم تا نخبگان دانش آموز از میان بسیجیان ما باشند.

وی اظهار کرد: دشمنان ما تلاش می‌کنند تا امید مردم ما را نسبت به آینده از بین ببرند و یکی از مهم‌ترین وظایف ما در بسیج همین مسئله امیدآفرینی در جامعه باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما در بسیج باید کوشش کنیم تا در زمینه‌هایی ورود کنیم که اثرات و دستاوردهای ویژه ای دارد و تلاش کنیم تا با بهترین شکل و کیفیت اقدامات خود را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: بسیجیان در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی، نقشی بسیار محوری و مهم را ایفا کرده‌اند، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌های بسیار گسترده‌ای در زمینه حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دارد.

شفائی تصریح کرد: از ابتدای پیدایش بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، تفکر بسیجی در قالب ساختاری مشخص شکل گرفت و پیوسته موجب خیرات فراوان برای مردم عزیزمان شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ارزشمندترین و مهمترین بخش در ساختار بسیج پایگاه‌های مقاومت هستند، پایگاه مقاومت بسیج هم نقش تاکتیکی و هم نقش راهبردی دارد، بسیج از مردم، با مردم و برای مردم هست و هدف ما از تشکیل و اداره بسیج، همین موضوع مهم بوده و اقدامات ما نیز در بسیج باید در راستای همین هدف ارزشمند باشد.

وی گفت: بسیجیان باید با شناخت صحیح از نیازهای جامعه و مردم به آنان خدمت کنند، اگر ما در این مسیر حرکت نکنیم راه را گم می‌کنیم، امام راحل (ره) از ابتدای فرمان تشکیل بسیج مستضعفین این اصل مهم را به ما گوشزد کرده‌اند.

شفائی تصریح کرد: ما به عنوان بسیج وظیفه بصیرت افزایی در جامعه را به عهده داریم، امروز یکی از مهم‌ترین موضوعات که باید به آن پرداخته شود مسئله فلسطین هست، اگر ما در این زمینه مهم بصیرت افزایی نکنیم جای جلاد و شهید عوض خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا