شهرستان ها

بسیج همواره به یاری نظام و مردم آمده است

فردیس- جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) فردیس گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره و در همه حال به یاری نظام و مردم آمده و مشکلات را رفع کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان اسدی بعد از ظهر شنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج اداری شهید کچویی ندامتگاه فردیس اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره و در همه حال به یاری نظام و مردم آمده و مشکلات را رفع کرده است.

وی با قدردانی از همکاری فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید کچویی ندامتگاه فردیس گفت: سپاه در کنار عوامل سازمان زندان‌ها خادم ملت است و در همه زمینه‌ها در کنار مردم حضور دارد.

در این مراسم سید جواد تهامی، رئیس ندامتگاه فردیس از همکاری سپاه و بسیج با ندامتگاه فردیس قدردانی کرد و افزود: ما در همه کارها باید ولایت مدار باشیم و با تفکر و روحیه بسیجی کار کنیم و با تمام توان و تلاش بکوشیم تا ذره‌ای از خون شهدا به فراموشی سپرده نشود.

در پایان جلسه حکم فرماندهی پایگاه بسیج شهید کچویی ندامتگاه فردیس به سید جواد تهامی رئیس ندامتگاه فردیس اعطا شد و پس از اتمام مراسم از کارگاه‌ها و نمایشگاه تولیدات زندانیان ندامتگاه فردیس بازدید به‌عمل آمد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا