شهرستان ها

بسیج چتر امنیت بر سر کشور است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج چتر امنیت را بر سر کشور گشوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی اظهار داشت: باید با تقوا قلب امام زمان را خوشحال و خرسند کنیم.

وی خمس و زکات را حق خداوند دانست و گفت: علاوه بر این نسبت به مؤمنین و خانواده‌های نیازمند باید مواسات داشته و گرفتاری‌های آنان را برطرف کرد.

آیت الله محمدی لائینی با گرامیداشت هفته بسیج تأسیس و تشکیل بسیج را بزرگترین نعمت خداوند و چتر امنیت بر سر کشور ذکر کرد و گفت: اگر بسیج نبود منطقه ما در آتش جنگ می‌سوخت وشجره طیبه بسیج به برکت فرمان امام راه اندازی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا صلی الله را تسلیت گفت و افزود: حضرت علی علیه السلام مبارزه با ظلم و ظالم و حمایت از مظلوم بوده است و این مصیبت را تسلیت می‌گوئیم.

آیت الله لائینی روز نیروی دریایی را گرامی داشت و با اشاره به روز ملی همبستگی با ملت فلسطین ادامه داد: ملت ایران طی ماه‌های گذشته بارها و بارها همبستگی و حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده است.

آیت الله لائینی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با ورزشکاران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از چند گروه از ورزشکاران و بانوان ورزشکار تقدیر و تشکر کردند.

امام جمعه ساری با عنوان این که ورزش بخشی از قدرت ملی ایران به شمار می‌رود، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امروز همه دنیا متوجه شدند چرا جوانان ورزشکار ایرانی حاضر به رویایی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات نیستند زیرا این رژیم جنایتکار است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای توسعه ورزش سنتی و با بیان این که امروز همه ما بسیجیان در همبستگی به مردم فلسطین اعلام می‌کنیم که رژیم جنایتکار صهیونیست باید از صحنه روزگار محو شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا