شهرستان ها

بهبود وضعیت کارآفرینی نیازمند توسعه استارتاپ ها است

بابلسر- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون بهبود وضعیت اکوسیستم کارآفرینی در کشور را نیازمند توسعه رویدادهای استارتاپی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا حسینی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی کوک- حوزه صنعت بر ضرورت توسعه برگزاری رویدادهای استارتاپی در کشور تاکید کرد و گفت: بهبود وضعیت اکوسیستم کارآفرینی در کشور نیازمند توسعه محسوس در برگزاری رویدادهای استارتاپی است.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال حمایت از کسب و کارهای نو می‌باشد و در همین راستا به ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در سطح کشور اهمیت می‌دهد.

جمال قاسمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران نیز در سخنانی، هدف از برگزاری این رویدادها را ایجاد روحیه و شوق کارآفرینی در میان دانشجویان و هم‌چنین معرفی ایده‌های خلاق در قالب استارتاپی اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد تا با گسترش این رویدادها، شاهد ایجاد و گسترش کارآفرینی و به موجب آن، تغییر سبک زندگی در جامعه باشیم.

سومین رویداد استارتاپی کوک در دانشگاه مازندران با محوریت حوزه صنعت به مدت چهار روز برگزار شد. شایان ذکر است این رویداد با برگزاری ۵ کارگاه در حوزه‌های ارائه آسانسوری، بوم ‏ناب، ام وی پی، ایده‌یابی و اعتبار سنجی و شیوه ارائه به سرمایه گذار برای زمینه سازی افزایش آگاهی شرکت کنندگان در حوزه کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا پایان یافت.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا