شهرستان ها

بهره‌مندی همه ایرانیان از آنتن رسانه ملی/ عدالت‌محوری رویکرد اصلی

اردبیل- معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت: همه ملت ایران باید از آنتن ملی بهره مند شده و امکان ارائه و پیگیری مطالبات آنها فراهم آید.

حسن عابدینی در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سند تحول رسانه ملی روی ۲ موضوع اساسی تاکید شده و مقام معظم رهبری نیز بر اجرای این منشور مهم و اساسی تاکید دارند.

وی اولین راهبرد صدا و سیما را هویت محوری بر اساس الگوهای ملی و متشکل از قومیت‌ها، زبان‌ها و آداب و سنن مختلف اعلام کرد و گفت: رسانه ملی باید همه این ظرفیت‌ها را قدر دانسته و از آنها در مسیر تولید برنامه‌های مخاطب پسند استفاده کند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما تصریح کرد: ما باید مشارکت همه اقوام ایرانی را در تولید و پخش برنامه‌ها شاهد باشیم تا ایرانیان سهم بسزایی را در آنتن رسانه ملی داشته باشند.

عابدینی دومین محور حرکت صدا و سیما را در مسیر تحقق سند تحول عدالت محوری عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز شایسته است فرصتی برابر برای همه کارشناسان، محققان، هنرمندان و فعالان حوزه رسانه‌ای فراهم آید تا در پخش رسانه ملی نقش آفرینی کرده و حضوری موفق داشته باشند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نگاه انحصارگرایی و محدود به پایتخت به رسانه ملی نداریم بلکه در دوره تحولی جدید سعی می‌کنیم از ظرفیت استان‌های مختلف در تولید و پخش برنامه‌های متنوع و مخاطب پسند استفاده کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا