شهرستان ها

بهره برداری از متروی قم در سفر دور دوم رئیس جمهور

قم-عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل راه اندازی متروی قم نبود واگن است و امیدواریم در سفر دور دوم رئیس جمهور به قم این پروژه آماده بهره برداری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد امیرآبادی فراهانی بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه متروی قم اظهار داشت: پروژه متروی قم از سال‌های گذشته در شهر قم شروع به کار کرده فعال بوده است و از ماه‌های قبل نیز آماده راه اندازی و بهره برداری بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در حال حاضر بزرگترین مشکل در مسیر راه اندازی متروی قم نبود واگن است که در این راستا پیگیری‌های لازم در مجلس شورای اسلامی و همچنین دولت انجام شده که امیدواریم در سفر دور دوم رئیس جمهور به قم این پروژه آماده بهره برداری شود.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه فاز نخست خط اول مترو تا میدان مطهری کامل شده است ابراز داشت: فاز دوم متروی قم تا میدان ولیعصر (عج) تونلینگ آن تکمیل خواهد شد و مابقی مسیر تا مسجد مقدس جمکران نیز به صورت دستی انجام خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مدیریت شهری قم در راستای اجرای پروژه متروی قم تلاش‌های فراوانی داشته است که امیدواریم با تأمین واگن این پروژه به افتتاح برسد و در اختیار شهروندان قمی قرار گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا