شهرستان ها

بهره برداری از مدارس شهر زلزله زده سی سخت در مهر ماه سال جاری

یاسوج_ مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: چندین مدرسه تا مهرماه سال جاری در شهر زلزله زده سی سخت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سید رضا حسینی نیک در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ۴۵ مدرسه در زلزله سی سخت دچار آسیب شد که نوسازی، ایمن سازی و ترمیم در دستور کار قرار گرفت.

وی به مدرسه «شهید مطهری سی سخت» اشاره کرد و عنوان داشت: این مدرسه با مشارکت خانواده یکی از جانباختگان سانحه سقوط هواپیما در حال تکمیل شدن است.

حسینی نیک افزود: محوطه مدرسه آماده آسفالت شده و با نصب و تجهیز، مهر ماه ۱۴۰۲ پذیر ای دانش آموزان خواهد بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به روند ساخت مدرسه ۹ کلاسه قرآنی سی سخت، گفت: این مدرسه در مدت زمان ۶ ماه کاری تکمیل و از لحاظ کمیت و کیفیت ظرفیتی مطلوب بوده و برای هفته دولت آماده افتتاح است.

حسینی نیک تصریح کرد: هنرستان شبانه روزی حضرت امام خمینی (ره) که طی ۳ ماه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در آن عملیات اجرایی انجام گرفته با فضای خوابگاهی، زیرساخت آموزشی و چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای برای مهر ماه آماده شده و تحویل متولیان خواهد شد.

حسینی نیک در پایان خاطرنشان کرد: با همت مجمع خیرین و حوزه مشارکت‌ها، مدرسه ۳ کلاسه تمام خیری در روستای «بیاره» با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان مصوب و بزودی کلنگ زنی و اجرایی خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا