شهرستان ها

بهره برداری از ۳ طرح درمانی در بیمارستان هاجر شهرکرد

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از افتتاح و بهره برداری ۳ طرح درمانی در بیمارستان هاجر(س) شهرکرد همزمان با هفته سلامت خبر داد.


به گزارش ایلنا، ناصر خسروی در آیین افتتاحیه سه طرح درمانی اظهار داشت: آزمایشگاه جامع درمانی، بخش پریناتولوژی و واحد تست خواب برای نخستین بار بار در استان چهارمحال و بختیاری در مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد به بهره برداری رسید.

وی افزود: ازاین پس آزمایش های میکروب شناسی، ژنتیک و pcr، هورمون شناسی، بیوشیمی خون، بیوشیمی و انگل شناسی، سرولوژی و انعقاد خون و هماتولوژی در این آزمایشگاه انجام می‌شود.

خسروی با اشاره به اینکه بخش پریناتولوژی یا پزشکی مادر و جنین هم در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت در این بیمارستان شروع به کار کرده است گفت: این بخش زیرمجموعه ای از حاملگی‌های پر خطر و همچنین مراقبت‌های جنین و مادر بوده و یکی از رشته‌های فوق تخصصی مرتبط رشته زنان و زایمان است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: آزمایشگاه مرکزی و مرجع درمانی استان با صرف بیش از ۵ میلیارد تومان برای ساخت عمرانی و ۱۲ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی برای تجهیزات بروز راه اندازی شده است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا