شهرستان ها

بهره برداری و افتتاح ۲۵ پروژه آبرسانی در هفته دولت

گرگان- مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان از افتتاح و بهره برداری ۲۵ پروژه آبرسانی به میزان ۳۰۱ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدریان، ظهر یکشنبه در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: اکنون بدنه سد نرماب ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: در دوران دولت سیزدهم توانستیم ۵۱ هزار و ۶۷۰ متر از رودخانه‌های استان گلستان را لایروبی کنیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان از تجهیز ۲۴ حلقه چاه آب شرب در استان خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم توانستیم ۱۹ کیلومتر خط انتقال آب در استان انجام دهیم.

وی از زه‌کشی اراضی به میزان ۳ هزار هکتار در استان خبر داد و افزود: شروع عملیات اجرایی زه‌کشی اراضی اولویت‌دار در استان با ۷۲۸ میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.

حیدریان اظهار کرد: برای ۱۳ طرح مهم و اولویت دار با اعتبار یک هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان در دولت سیزدهم در گلستان انجام شد.

وی از آغاز حفر و تجهیز ۱۰ حلقه چاه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در گرگان خبر داد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان از احداث مخزن ۷ هزار متر مکعبی در کردکوی خبر داد و گفت: این مخزن برای آبرسانی به شهرستان‌های بندرترکمن، گمیشان و کردکوی احداث شده است و تا یک هفته آینده وارد چرخه خدمت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از یک هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان مصوبه سفر رئیس جمهور به گلستان یک هزار میلیارد آن تاکنون تخصیص یافته است.

حیدریان اظهار کرد: ۲۵ پروژه آبرسانی به میزان ۳۰۱ میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۳۵ کنتور هوشمند برای چاه‌های مجاز استان نصب شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا