شهرستان ها

بوشهر جذابترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در ایران است

بوشهر- معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان بوشهر جذابترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در ایران است.

به‌گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر شالبافیان عصر یکشنبه در نشست با رؤسای جوامع حرفه‌ای گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بوشهر، بعد از تهران، بوشهر جذاب ترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در کشور است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور افزود: تغییر در حوزه گردشگری بوشهر شروع شده و باید در زمینه تعریف رویداد با تکیه بر میراث ناملموس فرهنگی این استان تلاش شود.

وی ادامه داد: بعضی از پروژه‌های بوشهر را پیگیری کردیم که به نتایج خوبی رسیدیم و قطعاً آینده گردشگری بوشهر بسیار خوب خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در ادامه این نشست بیان کرد: در حال حاضر بین مردم و مسئولین استان گردشگری در اولویت قرار گرفته است و با هلدینگ‌هایی خوبی تفاهم کردیم که برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری به طور ویژه در زمینه گردشگری ساحلی بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

اسماعیل سجادی‌منش یاد آور شد: نسبت به سال گذشته فضا هموارتر شده و با در نظر گرفتن تمام جوانب استقبال خوبی از استان بوشهر شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا