شهرستان ها

بوشهر میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر شد

بوشهر- مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان بوشهر به عنوان میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم نظری صبح دوشنبه در آئین اختتامیه جشنواره تئاتر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه هنری است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به انتخاب بوشهر به عنوان میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر اضافه کرد: به واسطه هنرمندان خوب و فضای فرهنگی مطلوب، جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر هم در این استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: امید است تا با حمایت هنرمندان، فعالان بوشهری و هنرهای نمایشی در کنار اجراهای خوب در سطوح استانی و کشوری بتوانیم برای توسعه تئاتر کشور و استان بوشهر هم افزایی و همراهی ایجاد کنیم.

با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، دبیر جشنواره فجر کشور، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره، هیئت داوران این جشنواره، گروه‌های نمایشی، خبرگزاری‌ها و هنرمندان استان بوشهر، اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با معرفی نفرات برگزیده در هر بخش در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

هیئت داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر پس از بررسی امتیازات و تناسب بین آثار و با توجه به نزدیک بودن آثار به دست آمده بدون اولویت نمایش‌های استرالیا به کارگردانی محمد دهدشتی از دیلم و گریه‌های باد و گاته سینه به کارگردانی حسین زارعی از بندر گناوه را به اداره کل هنرهای نمایشی و دبیرخانه جشنواره جهت شرکت در مراحل بعدی جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می‌کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا