شهرستان ها

بیش از۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در زرندیه اجرا می شود

زرندیه-فرمانده ناحیه سپاه زرندیه گفت: بیش از۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در زرندیه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن صادقی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: هجمه‌های سنگین دشمنان در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و باید اذعان داشت که هیچ کشوری جز ایران تاب تحمل چنان فشاری را ندارد.

وی تاکید کرد: تک تک بحران‌هایی که برای کشور ما ایجاد شده به تنهایی حکومت بسیاری از کشورها را برمی اندازد.

فرمانده سپاه زرندیه با تشریح نقش بسیج و مردم در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: نقشه امروز استکبار جهانی ناامید کردن مردم از نظام و ایجاد فاصله بین نظام و ملت است و توسط ابزار رسانه‌ای خود که نوعی جنگ رسانه‌ای هم محسوب می‌شود به دنبال القای ناکارآمدی نظام و تزریق روحیه یاس و ناامیدی در میان آحاد جامعه است تا با آن به اهداف شوم خود دست یابد.

سرهنگ صادقی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته بسیج یادآور شد: در این هفته بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه به همت اقشار مختلف بسیج و سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان برگزار می‌شود.

وی برگزاری اولین یادواره شهدای بسیج شهرستان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری یادواره‌های خانگی و محله، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، همایش بزرگ یاد یاران، برگزاری نشست‌های روشنگری و اجتماع بزرگ بسیجیان از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در زرندیه است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا