شهرستان ها

بیش از هزار برنامه در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر؛

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر یک‌هزار و ۴۳۰ عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود.


به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه‌ها در ۷۳ فعالیت محوری تعریف شده که در هفت بخش هنری، تبلیغاتی و رسانه‌ای، شعر و خاطره، کتاب، همایش و یادواره، نشست‌های تخصصی، فیلم و تئاتر و عمرانی است.

وی افزود: برگزاری آیین نکوداشت خانواده شهداء و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، صبحگاه مشترک، یادواره‌های شهداء به‌صورت شهرستانی، تجلیل از خانواده شهداء، اردوهای جهادی، عطرافشانی گلزار شهداء، برپایی نمایشگاه عکس، شب خاطره و روایت‎‌گری، نشست‌های تبیینی و رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع‌مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

ذوالفقاری فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون دشمن در تمامی عرصه‌ها برای یأس و نااُمیدی مردم ایران فعالیت می‌کند و در این راستا تنها راه مقابله با دشمن بهره‌گیری از تجربه‌های دوران دفاع‌مقدس و شنیدن پیام شهیدان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به مناسبت سال روز آزاد سازی خرمشهر از کتاب “نقش زنان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس” نوشته نرگس آل‌مؤمن دهکُردی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع‌مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا