شهرستان ها

بیش از یک‌ هزار تن شکر ازطریق سامانه "بازارگاه: در قزوین توزیع شد

asdasd


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح و راه‌اندازی سامانه بازارگاه تاکنون یک‌هزار و ۴۶۷ تن شکر از طریق این سامانه توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، جمشید زمانی با اشاره به توزیع شکر در استان قزوین گفت: این میزان شکر از طریق سامانه بازارگاه به واحد‌های تولیدی صنف و صنعت استان که در تولیدات خود مصرف شکر دارند عرضه شده است.

 مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با اجرای این طرح تسریع و سهولت در خرید و کم شدن بوروکراسی اداری انجام می‌شود و اینکه واحد‌های متقاضی می‌توانند نسبت به انتخاب شرکت وارده کننده مورد نظر خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: واحد‌های متقاضی خرید شکر از سامانه بازارگاه برای دریافت شناسه یکتا و کلمه کاربری و عبور خود باید میزان مصرف ماهیانه و سالیانه شکر را حسب مرجع مجوز دهنده (اداره کل صمت- جهاد کشاورزی) تعیین و نامه تائیدیه را به جهاد کشاورزی استان قزوین ارائه کنند.

خدایاری اضافه کرد: صنایع تولید کننده قند، صنایع بسته بندی شکر و سایر صنایع مصرف کننده شکر، بنکدران و اتحادیه‌های اصناف واحد‌هایی هستند که از طریق سامانه بازارگاه می‌توانند شکر مورد نیاز خود را تامین کنند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا