شهرستان ها

بیش از ۱۱۰۰۰ مورد آزمایش کلرسنجی آب در جوانرود انجام شد

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: بیش از یازده هزار مورد آزمایش کلرسنجی آب در شهرستان جوانرود انجام شد.

رضا داودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری یازده هزار و ۲۸۰ مورد آزمایش کلرسنجی آب در شهر جوانرود و روستاهای تحت پوشش این شهرستان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه کلرسنجی آب با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین انجام می‌شود، افزود: همچنین در پنج ماه گذشته ۱۰ مورد آزمایشات شیمیایی و ۷۳۰ مورد آزمایشات میکروبی آب انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: شستشوی یک هزار متر خطوط انتقال آب، ۲۳ هزار و ۶۲۰ متر شبکه توزیع و ۸ هزار و ۹۰۰ متر مکعب مخازن ذخیره آب با هدف بهبود وضعیت کیفی آب در شهر جوانرود و روستای تحت پوشش از دیگر فعالیت‌های انجام شده در پنج ماه نخست سال جاری بوده است.

داودی به اهمیت و لزوم کیفیت آب شرب به عنوان خط قرمز شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد و گفت: روزانه آزمایشات مختلفی برای تعیین میزان سلامت، بهداشت و بالا بودن سطح کیفی آب شرب توسط کارشناسان این امور از نقاط مختلف شهر و روستاها انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تداوم خشکسالی و اثرات آن بر منابع تأمین آب شهرستان جوانرود از مشترکین در شهر و روستاها تقاضا می‌شود که نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اهتمام جدی داشته و از مصارف غیرضروری پرهیز کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا