شهرستان ها

بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در قزوین انجام شده است

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت زدائی سپاه در استان قزوین اجرا شده که بیشتر آن ها در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم گرامیداشت ۲۷ خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل و بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی و یادبود شهدای خدمت و همچنین تجلیل از پیشکسوتان جهاد کشاورزی اظهار کرد: تعامل خوب سپاه و جهاد کشاورزی منجر به اجرای طرح های مهم محرومیت زدائی در روستاهای این استان شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت زدائی سپاه در استان اجرا شده که بیشتر آنها در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی است که با همکاری و بصورت ماموریت مشترک با جهاد کشاورزی انجام می شود.

وی اظهار کرد: امروزه سپاه و بسیج سازندگی در کنار هم در خدمت رسانی به مردم حرکت می کنند تا بتوان همان فرهنگ اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت بی منت به مردم را داشته باشیم.

سردار آتانی یادآور شد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته اما بخشی از آنها بی جایگزین است که ایجاد نهادهای انقلابی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی که یکی از آنها جهادسازدگی است که محصول تدابیر حکیمانه امام راحل بوده است.

وی در ادامه به ویژگی ها و سجایای اخلاقی و اقدامات انجام شده رئیس جمهور شهید در طی دوران ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی به دنیای اسلام و ایران عزیز آبرو و عزت داده است.

سردار آتانی از همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی با سپاه در اجرای طرح های مهم در قالب طرح های بسیج سازندگی در روستاهای این استان قدردانی کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا