شهرستان ها

بیش از ۵۰ مدیر استان در دولت سیزدهم ایثارگر هستند

قزوین- مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین گفت: با آغاز به کار دولت سیزدهم و شروع روند تغییرات مدیریتی بیش از ۵۰ مدیر استان در دولت سیزدهم ایثارگر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن آخوندی با اعلام این خبر اظهار داشت: اعتماد مدیریت ارشد استان به فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان عمل به وصیت امام خمینی (ره) و تأکیدات مقام معظم رهبری است که باتوجه به قابلیت‌های بالقوه ایثارگران بواسطه روحیه ایثار و از خود گذشتگی آنها، موجب پیشرفت و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

وی با اشاره به توجه خاص دولت سیزدهم به مسائل خانواده شهدا و ایثارگران و با بیان اینکه بطور میانگین استاندار قزوین هر ۱۵ روز دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان داشته‌اند، گفت: از جمله برنامه‌های منظم و مستمر استاندار اجرای طرح سپاس و پیگیری امور خانواده شهدا و ایثارگران است که طبق برنامه ریزی ها صورت می‌گیرد.

آخوندی به برگزاری منظم جلسات شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در طول ۹ ماه گذشته برنامه‌ها و مراسمات مختلفی برای خانواده معظم شهدا، جانبازان، همسران جانبازان ۷۰ درصد و آزادگان در مناسبت‌های مختلف برگزار شده که اغلب آنها با حضور استاندار و یا معاونین ایشان برگزار شده که نشانگر اهمیت آن برای مدیریت ارشد استان است.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین در پایان با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران استان با مشکلاتی از جمله مسکن، اشتغال فرزندان و همچنین درمان مواجه هستند، بر پیگیری رفع آنها در استان از طریق برگزاری جلسات و همچنین سطح ملی تأکید کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا